Hier vindt u het antwoord op de door u gekozen vraag. Blijft u ondanks dit antwoord met onbeantwoorde vragen zitten? Neemt u dan gerust contact met ons op.
Hoe verloopt het bestelproces?
Onderstaande informatie is enkel van toepassing op de hostingproducten van ICT Persoonlijk. Voor de maatwerkdiensten van ICT Persoonlijk wordt u verzocht contact met ons op te nemen.
Nieuwe klanten
U kunt zich bij het plaatsen van uw bestelling direct aanmelden als nieuwe klant. Na ontvangst van uw bestelling zal deze zo snel mogelijk worden verwerkt. Wij streven ernaar dit binnen één werkdag te doen. Als uw bestelling is verwerkt ontvangt u per e-mail de (login-)gegevens die u nodig hebt om uw product te gebruiken. Tevens zult u per e-mail de eerste factuur ontvangen. Deze factuur kunt u voldoen via iDEAL of door middel van een bankoverschrijving. Eventueel bestelde domeinnamen zullen zo snel mogelijk door ICT Persoonlijk worden vastgelegd nadat de eerste factuur door u is voldaan.
Bestaande klanten
U kunt uw bestelling plaatsen via onze website en inloggen als bestaande klant. Na ontvangst van uw bestelling zal deze zo snel mogelijk worden verwerkt. Wij streven ernaar dit binnen één werkdag te doen. Als uw bestelling is verwerkt ontvangt u per e-mail de (login-)gegevens die u nodig hebt om uw product te gebruiken. Tevens zult u per e-mail de factuur ontvangen. Eventueel bestelde domeinnamen zullen bij het verwerken direct op rekening worden geregistreerd.